Vásárlás menete

A vásárlás megkezdéséhez látogasd meg webshopunkat, ahol a kiválasztott terméket a termék mellett megjelenő “Kosárba rakom” feliratú gomb megnyomásával a vásárlói kosaradba helyezheted. A termékeket megtalálod az “Webshop” menüpontban!

FIGYELEM!

Kérjük, hogy amennyiben az akciós borcsomagból szeretnél vásárolni, NE tegyél más terméket a kosárba, mert a szállítási díjakat ez esetben nem tudja a rendszer helyesen kiszámolni! 

Amennyiben a Kóborló piknik és a Romantikus piknik csomagokat szeretnéd megvásárolni, kérjük, hogy kizárólag részvételi csomag legyen a kosárban, mert ezekre NINCS szállítási díj, de ha a borok mellé kerül a kosárba, akkor erre is számol szállítási díjat. 

A termékmennyiség változtatása

A termékek mennyiségét nyilakkal növelheted vagy csökkentheted! a felső menüsorban látod a kosár ikon mellett a kosaradba tett termékek számát. Erre az ikonra, vagy a mellette található „elemek” feliratra kattintva megnézheted, hogy pontosan mit tettél a kosaradba. Itt is tudsz változtatni a termékmennyiségen. Innen egy “Vásárlás folytatása” gomb megnyomásával térhetsz vissza a webshopba.

További termékek hozzáadása

Ha a webshopban kiválasztottad a további megvásárolni kívánt termékeket, azokat a „Kosárba teszem” gomb segítségével a kosár tartalmához adhatod. Minden tétel hozzáadása után az oldal tetején megjelenik egy sáv, amelyben lesz egy „Kosár” gomb. Ezt kattintva tudod ellenőrizni, hogy jelenleg milyen termékek vannak a kosaradban és mekkora mennyiségben. Valamint itt már látod a fizetendő végösszeget és egy előzetes kalkulációt a szállítási díjra is. 

Módosítás a kosár tartalmán

Ha minden kiválasztott termék a kosárba került, akkor ezen a felületen lehetőség van módosításokra is. A termék neve melletti mennyiség növelhető, vagy csökkenthető, majd ezt követően a “Kosár frissítése” gombra kattintva az árakat is a kívánt mennyiséghez számolja a rendszer. Ha valamit most inkább mégsem szeretnél megvásárolni, csak véletlenül került a kosárba, azt a sor elején lévő piros x jelre kattintva törölheted a listából.

Kuponok beváltása

Amennyiben rendelkezel kuponkóddal, itt van lehetőséged azt beváltani. A szürke “kuponkód” feliratú mezőbe kell a kuponkódodat begépelni, majd a “Kupon beváltása” feliratú gombbal kell jóváhagyni. A kosár összegzési felületén ekkor megjelenik egy olyan sor, ami megmutatja, hogy mely kuponkódot írtuk be, és a kuponnal elérhető kedvezmény összegét, melyet rögtön le is von a fizetendő összegből.

Az összegzési blokkban látható a kiválasztott termékek ára összesen, a kuponkedvezmény mínuszos előjellel, a szállítási díj, és a fizetendő összeg.

Ha mindent rendben találtunk, nyomjuk meg a “Tovább a pénztárhoz” feliratú gombot.

Pénztár

Első vásárlás alkalmával a pénztár felületére érkezve a rendszer elkéri az adatainkat, amelyek a számlázáshoz és a szállításhoz szükségesek. A kötelezően kitöltendő adatokat piros csillag jelöli. Ezek kitöltése nélkül a rendszer nem engedi tovább a vásárlót. A számlázási adatok kitöltése után a szállítási adatokat kizárólag abban az esetben kell kitölteni, ha azok a számlázási adatoktól eltérnek. Egyébként nem!

Amennyiben korábban már vásároltál nálunk, nem szükséges újra megadni az adataidat, elég, ha bejelentkezel a regisztráció során megadott adataiddal!

Megjegyzések

Amennyiben bármilyen kiegészítő információt szeretnél velem közölni. Kérdésed, kérésed van a termékekkel, szállítással kapcsolatban, kérlek, a “Rendelés jegyzetek” mezőbe írd meg! Pl. “A megadott címen du. 16 óráig vagyok elérhető”, stb.

Fizetés

Az adatok alatt a rendszer újra összefoglalja a rendelést, majd ki kell választani a fizetési módot. Ez történhet előre történő banki átutalással, bankkártyával illetve utánvéttel!

Megrendelés elküldése

Végezetül be kell pipálni az “Elolvastam és elfogadom az általános szerződési feltételeket” jelölőnégyzetet, majd a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítjük a megrendelést!

Hibák

Ha valamit elrontottál, vagy rendszerhibát tapasztalsz, akkor a lap tetején megjelenik egy üzenet: A rendelés feldolgozása sikertelen volt, kérlek, próbáld újra.

Ez esetben akár újra add le a rendelést, akár írj nekem a  njp@salio.hu email címre, hogy egyeztessük a rendelésed állapotát. Ha úgy kényelmesebb, akkor hívj fel a +36 20 414 5544 telefonszámon. Ha nem veszem fel, akkor később visszahívlak!

Sikeres rendelés

Miután sikeresen elküldted a megrendelésedet, egy visszaigazoló e-mailt kapsz, amely amellett, hogy segít nekem megköszönni, hogy nálam vásároltál, mutatja mind a rendelésed, mind a saját adataidat. Amennyiben itt eltérést, hibát tapasztalsz, vedd fel velem a kapcsolatot a fent említett módokon, és korrigáljuk a megrendelést.

Szállítás

A csomagodat a lehetőségekhez mérten mielőbb összekészítem, csomagolom, és küldöm a megadott címre. A vásárlásról szóló számlát a csomagban találod! Ha a megrendelt termék épp nincs raktáron, akkor tájékoztatni foglak a várható hosszabb szállítási időről. A szállításról bővebb információt itt találsz: Szállítási feltételek